تاکید بر اولویت قرار دادن مدیریت شیوع کرونا در خوزستان

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اولویت قرار دادن مدیریت شیوع کرونا در استان، خواستار هماهنگی و تشریک مساعی دستگاه های مختلف و اقشار مختلف مردم خوزستان برای عبور از شرایط قرمز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (دوشنبه 27 بهمن) با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد. 

 

استاندار جدید خوزستان با تاکید بر اولویت قرار دادن مدیریت شیوع کرونا در استان، خواستار هماهنگی و تشریک مساعی دستگاه های مختلف و اقشار مختلف مردم خوزستان برای عبور از شرایط قرمز شد. 

 

وی همچنین بر اهمیت هم افزایی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه شهرستان ها، به کارگیری و مشارکت اقوام و نخبگان در ارتقای امنیت، عمران و توسعه استان و ایجاد بستر و شرایط برای برگزاری شایسته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه با مشارکت باشکوه مردم تاکید کرد. 

 

سلیمانی دشتکی در پایان توضیحاتی در خصوص مذاکره با وزیر نفت برای ساماندهی حاشیه نشینی و تخصیص اعتبار حدود 500 میلیارد تومان برای جمع آوری آب‌های سطحی از طریق وزارت نیرو و تامین اعتبار از منابع مختلف برای طرح های فاضلاب و جمع آوری آبهای سطحی ارائه کرد.

کد خبر 1027726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha