اختتامیه جشنواره مطبوعات استان مرکزی

حجت الاسلام دانشی از اختتامیه جشنواره مطبوعات استان مرکزی در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «عباس دانشی» با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اسفندماه سال جاری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران گفت: ۴۵۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان مرکزی در دو بخش آثار نوشتاری و عکس ارسال شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این تعداد اثر نشان از استقبال چشمگیر فعالان رسانه‌ای از جشنواره است، افزود: دبیرخانه جشنواره پس از دریافت آثار، دسته بندی، کدگذاری و بدون اینکه صاحب اثر و عنوان رسانه مشخص باشد، آثار را در اختیار هیات داوران قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه داوران این دوره صاحب نظران و پیشکسوتان مطبوعاتی و هنری استان هستند، ادامه داد: آثار رسیده در چند مرحله داوری می شوند.

 

این مقام مسئول به شرایط این روزهای جامعه و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اضافه کرد: این جشنواره در شرایطی که مطبوعات مکتوب از مشکلات متعددی رنج می برند، با استقبال چشمگیر اهالی رسانه استان مواجه شده است که این حضور نشان از ظرفیت بالای رسانه‌ای استان دارد .

 

حجت‌الاسلام دانشی با اشاره به اینکه تقدیر از پدیدآورندگان آثار برتر از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است، ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های رسانه‌ای حرفه‌ای استان و برگزاری یک رویداد جشنواره‌ای در طول سال برای فعالان این عرصه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات استان مرکزی است.

کد خبر 1027761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha