پویش «چشم انتظاران» همچنان توسط کانون عدل کوهرنگ اجرا می شود

فرامرزی بابیان اینکه پویش «چشم انتظاران» به منظور کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان توسط کانون عدل کوهرنگ اجرا می شود گفت: در این راستا فعالان این کانون با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین آماده توزیع بین نیازمندان هستند.

«زهرا فرامرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با پویش مردمی «چشم انتظاران» با تهیه و توزیع بسته های معیشتی به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهیم پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد ادامه داد: این پویش مردمی که از نیمه شعبان در مرحله اول با توزیع 45 بسته غذایی به نیازمندان آغاز شده است تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

 

فرامرزی بابیان اینکه پویش «چشم انتظاران» به منظور کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان توسط کانون فرهنگی هنری عدل کوهرنگ اجرا می شود گفت: در این راستا فعالان این کانون با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین آماده توزیع بین نیازمندان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این اقلام از محل کمک های مردمی و خیرین تهیه شده است، گفت: با شرایط به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا و نیازمندی مردم به کمک های معیشتی، در قالب این پویش بسته های غذایی و اقلام اساسی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس، مرغ، مواد شوینده و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد ادامه داد: در مرحله قبلی پویش «چشم انتظاران»، به منظور ایجاد شور و نشاط در محیط خانه برای کودکان، عروسک و اسباب بازی هم بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: تولید و توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی کردن مسجد و محله از دیگر برنامه های این کانون برای پیشگیری از بیماری کرونا است که همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1027766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha