اطلاع رسانی بهنگام و شفافیت در اخبار زمینه اعتماد مردم به دولت است

فردی با اشاره به اهمیت جریان سازی اخبار برای آگاهی مردم گفت: اطلاع رسانی بهنگام و شفافیت در اخبار زمینه اعتماد مردم به دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» طی نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز که دوشنبه 27 بهمن در سالن جلسات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: اطلاع رسانی بهنگام و شفافیت در زمینه اخبار زمینه جلب اعتماد مردم به دولت است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: جریان سازی اطلاعات این حق را به شهروندان نشان می دهد که آنان می توانند از اخبار به صورت شفاف و بهنگام مطلع شود.

 

وی با اشاره به اعتماد مردم به اخبارهای دریافتی بیان کرد: از دیگر تکالیفی که برعهده شورای اطلاع رسانی است توجه به اعتماد و باورهای مردم است که نباید به هیچ عنوان خدشه دار شود.

 

وی اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی با درک اهمیت خروجی لازم برای بررسی و مدیریت افکار عمومی می تواند سیاست های کلی دولت را پیاده سازی کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: یکی از وظائف محوله شورای اطلاع رسانی مرتبط با بحث کرونا است که در این خصوص تدابیر، تمهیدات اتخاذ شده، همچنین محدودیت های معین شده باید اطلاع رسانی شود.

 

فردی در پایان تأکید کرد: ضروری است شهروندان با آگاهی از منابع معتبر خبر که مانع انتشار اخبار نادرست و شایعه است نسبت به کسب اطلاعات اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1027767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha