کنترل فضای مجازی با تولید مضامین اخلاقی و محتوای اسلامی ممکن است

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: یکی از راهکارهای مقابله با مضامین غیر اخلاقی در فضای مجازی، تولید محتوای اسلامی و دینی و مضامین اخلاقی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی»، امروز(27بهمن) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، گفت: در این برهه از زمان دقت بر فضای مجازی و کنترل آن باید در اولویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: باید به کنترل فضای مجازی و برخورد با مصادیق فساد و فحشا در فضای مجازی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر نگاه کنیم، چرا که فضای مجازی در این عصر یکی از مهم ترین ابزار تهاجم فرهنگی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه برخورد با مصادیق فساد و فحشا در فضای مجازی و مراکز فرهنگی هنری ضرورت امروز جامعه است تصریح کرد: باید نظارت دقیقی بر فضای مجازی داشته باشیم و با شدت با تولید کنندگان مضامین غیراخلاقی برخورد کنیم.

 

این مسئول اضافه کرد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیز از جمله مواردی است که باید مورد نظارت جدی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریش با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: شئون امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف در دستگاه های اجرایی باید بررسی شود چرا که اشاعه معروف از الزامات اصلی در جامعه اسلامی است.

 

امام جمعه ارومیه ادامه داد: گسترش اقدامات تبلیغی و آموزشی در فضای مجازی در شرایط کرونایی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1027772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha