خادمیاران رضوی بیش از ۲۵۵میلیون ریال به نیازمندان قائم‌شهر کمک کردند

فاضل زاده گفت: به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی قائم‌شهر و با استعانت از عنایات الهی و الطاف حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) ۲۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال در راستای محرومیت‌زدایی این شهرستان هزینه کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: خادمیاران دوازده کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر، به مناسبت فرارسیدن ماه رجب المرجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) ، کمک هایی به ارزش ۲۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال را به نام مبارک امام رئوف حضرت رضا (علیه السلام) ، به محرومان و نیازمندان اهداء کردند .

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: تهیه و توزیع ۷۳ سبد معیشتی ، 21 بسته گوشت گوسفند، آش، حلوا و دارو بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار، اهدای کمک هزینه خرید تبلت برای دانش آموز خانواده نیازمند، اهدای کمک نقدی به ایتام و خانواده های مستمند، تهیه و اهدای لوازم ضروری زندگی مانند تشک و بالشت و ... به زوج جوان کم توان، انجام امورات فرد از کار افتاده و پیگیری درمان دندان و لثه محرومان ، از جمله ی این کمک ها بوده است .

وی از برگزاری روضه ی خانگی با عنوان طرح «تولی» در منزل شهید و خادمیار خبر داد و اظهار کرد: جشن ولادت امام محمدباقر (ع) و حلول ماه رجب نیز به همت خادمیاران رضوی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 فاضل زاده یادآورشد: کانون های محله ای خدمت رضوی کوتنا، شهدای جوجاده و بالالموک و مسجدالرسول(ص) و چشمه سر و مطهری محله، شهید چمران چمرانده، سردار دل ها ارطه، چمازکتی، شهرودکلا، استرآباد و حوزه ی علمیه خواهران در انجام این خدمات خداپسندانه مشارکت داشتند .

 

وی با بیان اینکه در راستای چهارشنبه های امام رضایی، عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت فاتحه به روح ملکوتی این مردان خدایی در دستور کار خادمیاران رضوی قائم‌شهر قرار دارد، ادامه داد: برگزاری جلسه ی توجیهی و آموزش ورود به سامانه ی خادمیاری برای ثبت اطلاعات خادمیاران نیز با هدف ساماندهی خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) مورد توجه است.

 

فاضل زاده با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و اهمیت پرهیز از سفر غیر ضرور، خادمیاران می توانند آزمون حرم شناسی در هر ساعت از شبانه روز از طریق سامانه خادمیاری آستان قدس بدهند، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه جدید آستان قدس هر خادمیار می تواند به تعداد سهمیه سالانه خود وبا توجه به ظرفیت حرم مطهر، کشیک حرم در بخش های ویلچر، کتب انوار و انتظامات حریم رضوی ویژه خواهران رزرو کند.

کد خبر 1027848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha