تقاطع غير همسطح ملكشاهي ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تقاطع غير همسطح ملكشاهي ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از تکمیل عمليات اجرايي تقاطع غير همسطح ملكشاهي در محور ايلام- بدره- دره شهر  خبر داد و گفت: این پروژه نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت های ارتباطی استان دارد.

 

وی در خصوص تقاطع غير همسطح سه راهي ملكشاهي گفت: پل رو گذر این تقاطع با دو دهانه ۱۹ متري تكميل شده و هم اكنون پيمانكار مشغول آخرین مرحله عمليات خاكبرداري و خاكريزي رمپ‌های طرفين پل است.

 

کاظمی خاطرنشان كرد: در مجموع این طرح هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تکمیل این تقاطع بالغ بر 17 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

 

وی افزود: احداث تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره شهر که مسیر ارتباطی بخش سیوان نیزمحسوب می شود، باعث حذف نقاط حادثه خیز این منطقه می شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در ادامه از طراحی و آغاز احداث تقاطع های غیر همسطح استان جهت افزایش ایمنی تردد و حذف نقاط پر حادثه از سال گذشته تا کنون خبر داد و خاطر نشان کرد: تقاطع غیرهمسطح صالح آباد با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، سرابله با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، کارزان با ۲۰ درصدپیشرفت فیزیکی، تقاطع سید حسن با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث زیرگذر ارغوان شهر ایلام با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ادامه طرح تقاطع ملکشاهی حاصل پی گیریهای مکرر است که در نوع خود در سطح استان بی سابقه است.

کد خبر 1027862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha