ضرورت تلاش برای باغبانی نهال ادبیات انقلاب

دادمان با بیان اینکه شجره طیبه ادبیات انقلاب تناور شده است، بر ضرورت توجه و تلاش برای باغبانی و رشد نهال ادبیات انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و ادبیات داستان انقلاب اسلامی شب گذشته دوشنبه 27 بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری و جمعی از شاعران و نویسندگان برگزار شد.

 

محمد مهدی دادمان در این مراسم گفت: به نظر می رسد باید با توجه به استعدادیابی جوانان پیش برویم و به ادبیات خلاق توجه داشته باشیم. ما در این برهه پیش رو و با مسئله شناسی و آسیب شناسی و تحلیل مسیری که آمدیم باید بیش از گذشته برای باغبانی و رشد نهال ادبیات انقلاب تلاش کنیم. باید تلاش مضاعفی داشته باشیم برای نهال ادبیات انقلاب زیرا این نهال شجره طیبه تناور و ریشه داری شده است.

 

رییس حوزه هنری اظهار داشت: اصل ماجرای جشنواره شعر و ادبیات داستان انقلاب بر عهده اساتید است و امثال من هم پشتیبانی و انجام وظیفه می کنیم. از این فرصت کوتاه در این مراسم استفاده می کنم و از تمام کسانی که نقشی در این جشنواره داشتند به خصوص دبیران آن آقایان جعفری و مودب تشکر می کنم. تشکر می کنم که فرصتی فراهم شد تا تقدیر کنیم از افرادی که نقشی در ادبیات انقلاب داشتند. آقایان محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد برای ادبیات انقلاب زحمت کشیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: مرحوم امیرحسین فردی که جشنواره شعر و ادبیات انقلاب را پایه گذاری کرد، فردی شنوا و غیر متعصب بود. ما امروز به آدم های اینچنینی نیاز داریم. روح امیرحسین فردی شاد. تشکر می کنم از حوزه هنری که چراغ این جشنواره را روشن نگه داشته و امیدوارم به بالندگی آن سرعت بخشیده شود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب  اسلامی تجلیل به عمل آمد و از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد به عنوان افرادی که در ادبیات انقلاب تاثیرگذار بودند، تقدیر شد.

کد خبر 1027886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha