۲ هزارنیروی مازاد بدون تخصص درشهرداری های لرستان جذب شده است

امیری با اشاره به اینکه هم اکنون چهار هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در شهرداری های استان استخدام شده اند، گفت: هم اکنون در شهرداری های استان ۲ هزار نیروی مازاد بدون تخصص مشغول به کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری» امروز(28 بهمن)  در جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد، اظهار داشت: چارت سازمانی شهرداری های لرستان ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است ولی هم اکنون چهار هزار و ۷۰۰نفر مشغول بکار هستند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: همه مدیران علاقه‌مند هستند تا در فرصت باقیمانده با همدلی و هم گرایی گره از مشکلات شهر خرم آباد باز کنند، اما مدیریت شهری نسبت به سایر دستگاه‌ها پیچیدگی های خاص خود را دارد.

 

وی با بیان اینکه شهرداری ها بر عکس ادارات دولتی باید به دنبال درآمد باشند، ادامه داد: با ورود استاندار لرستان اقداماتی نظیر ساماندهی جنوب شهر از سمت پلدختر و زیر گذر بهارستان که تنها ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

 

امیری برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز که به یک عرف تبدیل شده بود را تصمیم قاطع مدیریت استان و شهرداری خرم آباد برشمرد و یادآور شد: تخریب ۱۵۶ واحد غیر مجاز در فلک الدین و جنوب شهر خرم آباد بخشی از اجرای این تصمیم بود.


وی تصریح کرد: شهرداری خرم آباد در اجرای مسیر ۴۵ متری فلک الدین به تنگ شبیخون هر چه سریعتر با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد و جاده را تیغ اندازی کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سرانه فضای سبز خرم آباد کافی نیست و اراضی دولتی در محدوده شهر را باید با هماهنگی منابع طبیعی به فضای سبز تبدیل کرده و درخت کاری در آنها انجام شود.


وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان مطالبات دارد، افزود: اگر عزم و اراده ای برای وصول مطالبات باشد شهر خرم آباد به یک شهر درآمدزا تبدیل می شود.


امیری اظهار داشت: اتصال خیابان ۶۰ متری به بلوار ولایت باید انجام شود و در این راستا استانداری لرستان نیز همکاری لازم را با مجموعه شهرداری انجام خواهد داد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه با قدردانی از فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به خاطر همکاری با مجموعه استانداری و میراث فرهنگی در آزادسازی قلعه و ثبت سند به نام میراث فرهنگی، ادامه داد: پس از پرداخت تمام پول و بهره برداری از ساختمان های جدید سپاه اطراف قلعه فلک الافلاک تخلیه  و ساماندهی می شود.
 

رئیس شورای شهر خرم‌آباد  هم در این جلسه هدف از تشکیل این جلسه را علاوه بر رسیدگی به نامه های مردم، تجلیل از زحمات، تلاش ها، برنامه ریزی و حمایت های صورت گرفته مهندس امیری از شورا و شهرداری خرم آباد عنوان کرد.

 

رییس شورای شهر خرم آباد و دیگر اعضای  حاضر در جلسه در سخنان خود از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به عنوان مدیری دلسوز، کاربلد، آگاه به مسائل و مشکلات یاد کردند.

کد خبر 1027971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha