نظارت بر محتوای تربیتی و فرهنگی مهدکودک ها تشدید می شود

مطهری فرد با تاکید بر رصد و آسیب شناسی مداوم مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها از تشدید نظارت بر محتوای تربیتی و فرهنگی مهد کودک‌های گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، جلسه شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی پژوهشکده تعلیم و تربیت گیلان با حضور کارشناسان و معاونین آموزش و پرورش و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان امروز(سه‌شنبه، ۲۸ بهمن) در ساختمان پژوهشکده تعلیم و تربیت استان برگزار شد.

 

«مرتضی مطهری فرد» با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقش موثر مهدکودک‌ها در فرآیند شکل‌گیری تربیت کودکان گفت: نظارت بر حسن اجرای رصد آموزش و پرورش بر محتوا های ارائه شده در مهدکودک‌ها، توسط ستاد امر به معروف تشدید می‌شود.

 

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان ضمن برشمردن فرایند شکل گیری شخصیت کودکان طبق آموزه‌های اسلامی اظهارکرد: این فرایند از دوران تولد و حتی قبل از آن آغاز شده و نیازمند توجه ویژه والدین به این مقوله است.

 

وی با تاکید بر رصد و آسیب شناسی مداوم مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها اظهار کرد: تربیت نسل کارآمد و دغدغه‌مند و مطالبه‌گر از دوران طفولیت قابل تحقق است.

 

مطهری فرد در پایان از کارشناسان و دغدغه‌مندان امور تربیتی کودکان دعوت کرد تا یاریگر ستاد امر به معروف استان در این حوزه باشند.

کد خبر 1027995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha