محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشتجین گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رجب با مشارکت اعضا و فعالان این کانون برپا شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رجب با مشارکت اعضا و فعالان این کانون برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشتجین تصریح کرد: از کارهای ابتکاری این حرکت معنوی برپایی این محفل در حیاط مسجد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در بین اعضای کانون است.

 

وی اظهار داشت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه قرآنی رعایت شده است تا الگوی برای دیگر نوجوانان و جوانان در سطح جامعه باشند.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: ماه رجب ماه دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال است که با این ابزار مهم می توانیم نابودی این ویروس منحوس را از پروردگار خواستار باشیم تا شاهد کاهش آلام خانواده ها شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: متاسفانه بسیاری از برنامه های دینی و فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا تحت شعاع قرار گرفته است اما تلاش کرده ایم تا با برگزاری این برنامه ها در حیاط مسجد زمینه پیشگیری این بیماری فراهم شود تا نوجوانان نیز در برنامه های قرآنی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

نوروزی عنوان کرد: تجلیل از نوجوانان و جوانان فعال قرآنی از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود تا زمینه تشویق و ترغیب آنها برای فراگیری علوم قرآنی فراهم شود.

 

کد خبر 1028001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha