رونق تولید ملی کشور را از وابستگی نجات می دهد

رییس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید ملی می تواند کشور را از وابستگی نجات دهد و صادرات غیر نفتی افزایش یابد.

 

 

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، رییس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در خصوص وضعیت تولید ملی در شرایط کرونا گفت: علیرغم اینکه شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را ایجاد کرده است اما شاهد هستیم تولیدکنندگان ما در عرصه جهاد اقتصادی فعالیت شبانه روزی دارند و این فعالیت آنها می تواند کشور ما را از وابستگی نجات دهد و باعث توسعه صادرات غیر نفتی شود.

 

وی با بیان اینکه تولیدات ملی می تواند ما را از اتکا به نفت نجات دهد، افزود: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر بحث تولید و حمایت از کالای ایرانی را و در سال جاری بحث جهش تولید را مطرح کردند که تنها راه نجات کشور ما این است تا تولیداتی که توان آن را داریم نه فقط برای کشور بلکه برای صادرات فعالیت کنیم و این موضوع قطعا باعث توسعه اشتغال می شود و بیشتر مشکلات کشور حل می شود.

 

رییس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سال 1400 گفت: صنعتگران در سال جاری با چالش های بسیار زیادی روبرو شدند که شاهد تحریم های ظالمانه بودند و شیوع ویروس کرونا نیز بر مشکلات آنها افزود. با وجود این همه مشکلات توانستند تولید را رونق دهند و دشمنان را به هدف شان که کاهش رونق بود، نرسانند.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال 1400 صنعتگران با فعالیت بیشتر وابستگی کشور را کمتر کنند.

کد خبر 1028017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha