باید با کارآمدی به وظیفه خود مشروعیت ببخشیم

سردار زهرایی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است و وقتی یک جریان معنوی راه اندازی از طریق یک فرد معنوی باشد، نفس آن فرد با آن جریان خواهد بود، گفت: باید با کارآمدی به وظیفه خود مشروعیت ببخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «محمد زهرایی» امروز (۲۸ بهمن) در نشست ویدئو کنفرانس رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار خرم دل و همچین رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با  فرماندهان شهرستانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی  در امتداد نهضت عاشورا است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تفاوت ماهوی با دیگر انقلاب ها دارد که در انقلاب اسلامی مردم پایه هستند و پارادایم حضرت امام خمینی (ره) خدمت گذاری به مستضعفین به عنوان ولی نعمتان انقلاب است.
 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است و وقتی یک جریان معنوی راه اندازی از طریق یک  فرد معنوی باشد، نفس آن فرد با آن جریان  خواهد بود، گفت: باید با کارآمدی به وظیفه خود مشروعیت ببخشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه با توجه به سلسله مراتب ها بسیج استراتژیست و عمل کننده است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به تبدیل تهدید به فرصت اشاره دارد و در این راستا باید فرصت ها را شناخت و تهدید ها را تبدیل به فرصت کرد.

 
سردار زهرایی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اوایل انقلاب پایه گذاری و باعث خدمت رسانی به جامعه شد، خاطرنشان کرد: مجلس ۲ هزار میلیارد تومان برای بسیج سازندگی تصویب کرد، اما با پیگبری های از طریق دولت اعتباری اختصاص نیافت و در این شرایط باید با حداقل امکانات تلاش کنیم.
 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به ریل گذاری صحیح برای رسیدن به مقصد اشاره کرد و یادآور شد: امروز قله بسیج سازندگی نقشه ۱۰ ساله بسیج سازندگی بوده که به زودی تدوین می شود.
 
 
وی با بیان اینکه فرماندهان شهرستانی می توانند اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد برای محرومیت زدایی داشته باشند، عنوان کرد: باید مرجعی مشخص برای کارهای جهادی وجود داشته باشد.
 
 
سردار زهرایی در ادامه از طرح شهدای جهادی در مجلس و دولت خبر داد و اضافه کرد: از سال گذشته در زمینه محرومیت زدایی، طرح جامع محرومیت زدایی در روستا و شهر اجرایی شد، ضمن اینکه طرح یگان پهنه بندی از دیگر طرح ها است.
 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  پروژه های آب روستایی، زیرساخت های اشتغال، جاده بین مزارع، پیگری امور فرهنگی و آموزشی را از اولویت های بسیج سازندگی در روستاها دانست و گفت:  بسیج سازندگی در نقشه بسیج و نقشه خود وظیفه مشخص دارد.

 

وی به انعقاد تفاهم‌نامه در حوزه مسکن، خدمت گذاری و بسته های مومنانه و اشتغال در ۹ استان اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه ها برای ظرفیت سازی است، زیرا بسیج سازندگی در قالب تسهیل گری فعالیت دارد.

کد خبر 1028071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha