ساخت ۱۰ مستند مختلف با همت اعضای کانون شهدای تکه نهاوند

سهرابی گفت: با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند ۱۰ مستند مختلف تولید و در شبکه های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تا کنون بیش از 10 مستند مختلف از جمله جشنواره طنین، نهاوند در انقلاب، قهرمانان روستایی ، مستند گروه ابوذر و مستند وصف حماسه از برخی مستندهای تولید شده توسط کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای شهدای تکه نهاوند افزود: مستند های تولید شده در شبکه خبر، مستند و افق  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

وی همچنین به  توزیع ۹۰ بسته حمایتی با همت اعضای کانون روستای شهدای تکه نهاوند خبر داد و گفت: درقالب طرح کمک های مومنانه در چندین مرحله همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای روستای تکه۹۰ بسته حماتی بین خانواده های نیازمند روستا توزیع شد.

 

وی ادامه داد: فعالان کانون فرھنگی ھنری شھدای تکه نھاوند ، منویات مقام معظم رھبری در خصوص حمایت از خانواده ھای آسیب دیده از کرونا را ھدف برنامه ھا خود قرار دادند و برای عملیاتی شدن این فرمایشات گام برداشتند.

 

 مدیر کانون فرھنگی و ھنری شھدای روستای تکه شھرستان نھاوند افزود: اقدام ھای عملی این کانون در راستای طرح ملی «ایران قوی» نیز پیگیری شد و تلاش خواھیم که برنامه ھای فرھنگی، ھنری و نوآوری ھای خود را در پروفایل این کانون بارگذاری کنیم.

 

کد خبر 1028075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha