ثبت نام مرحله چهارم مسکن اقدام ملی در استان زنجان نخواهیم داشت

بیات‌منش با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله چهارم مسکن ملی در استان زنجان نخواهیم داشت، افزود: در صورت نیاز سال بعد مجدد درخواست اختصاص مهلت ثبت‌نام به استان زنجان می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در هشتمین جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: براساس آمار موجود 28 هزار و 691 نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان ثبت نام کردند که از این تعداد 23 هزار و 921 نفر مربوطه به شهر زنجان و 4 هزار و 770 نفر سایر شهرها هستند.

 

مسعود بیات منش با یاآوری اینکه از مجموع ثبت نامی ها 14 هزار و 895 نفر واجد شرایط بودند، ادامه داد: این تعداد تایید نهایی شدند و 939 نفر انصراف داده و 12 هزار و 415 نفر نیز حذف شدند.

 

وی به افتتاح حساب برای 11 هزار و 074 متقاضی مسکن اقدام ملی در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 9 هزار و 297 نفر مبالغ مربوطه را واریز کردند و برای 10 هزار و 300 نفر از واجدان شرایط نیز زمین تامین شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند طرح اقدام ملی مسکن از سال گذشته آغاز شده است، افزود: ظرفیت 5 تا 6 سال آتی حوزه مسکن با طرح اقدام ملی، انجام شده است.

 

به گفته این مقام مسئول تاکنون 430 میلیارد تومان آورده نقدی متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن بوده است.

 

بیات منش اضافه کرد: گردش مالی این طرح، تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه و جذب منابع خُرد و سرگردان دارد زیرا این سرمایه‌ها می‌توانست تاثیر منفی بر بازار داشته باشد که با جذب آن‌ها تبدیل به فعالیت‌های عمرانی و اشتغال می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه زمین 5.5 هکتاری کوی فرهنگ زنجان به باقی‌ماندگان مسکن مهر تخصیص یافته است، ادامه داد: پروانه‌های ساخت این واحدها با 100 درصد تخفیف صادر می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله چهارم مسکن ملی در استان زنجان نخواهیم داشت، افزود: در صورت نیاز سال بعد مجدد درخواست اختصاص مهلت ثبت‌نام به استان زنجان می‌دهیم.

کد خبر 1028077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha