آغاز طرح درختکاری با غرس۱۰۰۰ اصله نهال صنوبر در بقاع متبرکه مازندران

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه امسال طرح نهال‌کاری درختان صنعتی در محوطه ۵ بقعه متبرکه شهرستان جویبار اجرا می‌شود، گفت: مراحل کاشت بیش از هزار اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده جهان سیدرضا روستای آیت‌محله این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(۲۸بهمن) در مراسم نمادین کاشت نهال در بقاع متبرکه شهرستان جویبار که با حضور «علی اسد» فرماندار جویبار برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های درختکاری در محوطه بقاع متبرکه مازندران با هدف توجه به منابع طبیعی و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت حفظ منابع طبیعی و کمک به محیط زیست با ترویج فرهنگ نهال‌کاری تاکید کرد و گفت: اوقاف مدافع جنگل‌ها، درختان و منابع طبیعی است و در این راه علاوه بر حفظ جنگل‌ها نیز درختکاری می‌کند.

 

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی با اشاره به اینکه اوقاف مازندران هر ساله در محوطه بقاع متبرکه و اراضی موقوفات استان اقدام به کاشت نهال می‌کند، افزود: امسال نیز کاشت نهال در اراضی موقوفات و بقاع متبرکه با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال طرح نهال‌کاری درختان صنعتی در محوطه 5 بقعه متبرکه شهرستان جویبار اجرا می‌شود، یادآورشد: مراحل غرس بیش از هزار اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده جهان و سیدرضا روستای آیت‌محله شهرستان جویبار آغاز شده است.

کد خبر 1028182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha