ضرورت آمادگی در میدان جنگ نرم و سخت

حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان در زمینه های مختلف، گفت: برای خنثی سازی توطئه دشمن باید در میدان جنگ نرم و سخت آمادگی کامل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«ابراهیم طهماسبی»، امروز(28بهمن) در برگزاری رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی(ع) که با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رزمایش سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ ریزی و هوشیاری کامل در رویارویی با دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.

 

امام جمعه کوهدشت به اهمیت برگزاری رزمایش نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: دشمن به‌ شدت از این انسجام و آمادگی نیروهای مخلص نظامی ما خشمگین است.

 

وی افزود: برخی دشمنان با کمک فضای مجازی، بارها خواستند ایجاد ناامنی کنند اما با تدبیر و اقدام هوشمندانه همین یگان‌های رزمی، هجمه های دشمن به ‌خوبی خنثی شده است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه بایستی در میدان جنگ نرم و سخت آمادگی کامل را داشته باشیم، عنوان کرد: باید جلوی توطئه نفوذ دشمن در عرصه های مختلف گرفته شود.

 

وی بیان داشت: امروز صحنه‌های زیبا و هوشمندانه‌ای اجرا شد که نشان از توانمندی نیروی‌های سپاه و انتظامی دارد، آینده از آن جوانانی است که برای این انقلاب تا پای جان دفاع خواهند کرد.

کد خبر 1028195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha