تشدید برخورد و جریمه در طرح محدودیت‌های تردد خودروها

عالمی نیسی گفت: محدودیت و اعمال جریمه در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل کرونا برای منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از شامگاه (۲۸ بهمن) از سوی پلیس راهور اهواز تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» امروز (سه‌شنبه 28 بهمن) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز اهواز و ابلاغ محدودیت‌ها، خودروهای با پلاک بومی و غیربومی که از ساعت 21 شب تا 3 بامداد در سطح شهر تردد کنند جریمه می‌شوند.

 

فرماندار کلانشهر اهواز افزود: محدودیت و اعمال جریمه در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل کرونا برای منع تردد از ساعت 21 تا 3 بامداد از (سه‌شنبه 28 بهمن) از سوی پلیس راهور اهواز تشدید می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلف خودروها در سطح شهر فعال هستند ادامه داد: ماموران پلیس راهور اهواز نیز در صورت مشاهده تردد خودرو در ساعت محدودیت اعلام شده، خودروهای متخلف را جریمه می‌کنند. 

 

رئیس ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تصریح کرد: طرح محدودیت تردد در میزان کاهش آمار مبتلایان به کرونا موثر بوده است.

 

کد خبر 1028209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha