چند پل در روستا شاوردی شادگان بهسازی و بازسازی شد

اکبری گفت: به همت گروه جهادی شهید همت شهرستان شادگان و شورای اسلامی روستا چند پل روستای شاوردی شادگان بهسازی و بازسازی شد.

«حمیدرضا اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از بهسازی و بازسازی چند پل در روستا شاوردی شادگان خبر داد و اظهار کرد: این امر با همت گروه جهادی شهید همت شهرستان شادگان و شورای اسلامی روستا انجام پذیرفت.

 

دبیر استانی گروه جهادی شهید همت تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان در رسیدگی به محرومان کوتاهی می‌کنند از این رو وظیفه فرزندان انقلابی است که وارد عمل شده و به کمک مردم بشتابند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی ما کار جهادی برای جبران کمبودهای مردم است عنوان کرد: با کار جهادی برای مردم محروم انقلاب بیمه می‌شود و متاسفیم از عملکرد مسئولینی که همه چیز را فراموش کرده و تنها به فکر نگهداری میز و مقامشان هستند و از پاسخگویی به مردم هم در فرار هستند.

 

اکبری با تاکید بر اینکه باید کارهای حاکمیتی را به گروه‌های جهادی واگذار کنند یاد آور شد: این کار باید انجام شود تا پشت میزنشین‌ها کار کردن بی‌منت برای مردم را یاد بگیرند زیرا در شان نظام نیست که مردم از ابتدایی‌ترین خواسته خود محروم باشند.

 

کد خبر 1028210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha