۱۳ طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

۱۳ طرح تعاونی استان چهارمحال و بختیاری با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار امروز سه‌شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمد شریعتمداری» امروز (سه‌ شنبه ۲۸ بهمن) در آیین ۱۳ طرح تعاونی استان چهارمحال و بختیاری از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس، گفت: استان چهارمحال و بختیاری از جهت تعداد تعاونی و اعضای تعاونی‌ها استان سرآمد و پیشتاز در کشور است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ۸۰ درصد ضریب نفوذ تعاونی در این استان قابل تقدیر است و نشان می‌دهد که اقدامات خوبی در این استان در حوزه تعاون انجام شده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «اقبال عباسی» نیز در آیین از وجود بیش از سه هزار تعاونی فعال در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۳ تعاونی در دولت تدبیر و امید تشکیل شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ۷۹۱ هزار نفر عضو تعاونی‌های استان هستند که از این تعداد ۱۲ هزار نفر در طول دولت یازدهم و دوازدهم در تعاونی‌ها عضو شده‌اند.

 

به گفته وی تعاونی‌های چهارمحال و بختیاری برای ۳۵ هزار نفر اشتغالزایی کرده‌ است که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار شغل سهم تعاونی‌های است که در دولت تدبیر و امید راه‌اندازی شده است.

 

عباسی همچنین افتتاح کارخانه آرد لردگان را طرح مهمی برای این منطقه دانست و گفت: با توجه به مسافت طولانی این شهرستان با مرکز استان و تامین آرد این شهرستان از دیگر استان های همجوار اجرای این طرح می‌تواند نقش مهمی در تامین این کالای استراتژیک در منطقه داشته باشد.

 

کد خبر 1028252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha