۵۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است

طولابی، با اشاره به پرداخت ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونایی، گفت: این تسهیلات در قالب ۱۱ هزار و ۷۲۴ واحد صنفی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(28بهمن) در نشست مجازی با اصحاب رسانه در رابطه با شیوع موج چهارم کرونا، اظهار داشت: متناسب با شهرستان و استان لرستان بر اساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا آمادگی داریم محدودیت هایی که ابلاغ شود را اعمال کنیم.

 

فرماندار خرم آباد ادامه داد: در خصوص مبارزه با بیماری کرونا و در زمینه برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در قالب مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی متناسب با وضعیت شهرستان محدودیت هایی را اعمال می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی کلیه آرمستان ها مسدود است و برای خودروهایی که در این مراسم شرکت می کنند، جرائمی از سوی راهنمایی رانندگی اعمال می شود.

 

طولابی با اشاره به ممنوعیت چاپ آگهی های مجالس ترحیم، بیان داشت: در این راستا مصوب شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت کافی را داشته باشد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در زمینه محدودیت حضور مداحان نیز مصوب شده است که تبلیغات اسلامی اقدامات لازم را داشته باشد و از حضور مداحان و بلندگوهای سیار جلوگیری نمایند.

 

فرماندار خرم آباد بیان داشت: هم اکنون با توجه به وضعیت زرد لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا مصوب شده است که تالارها با یک سوم ظرفیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: با توجه به تهدیدی که در بحث سلامت جامعه وجود دارد مردم باید همراهی و همکاری لازم را برای کنترل و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

 

طولابی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی، بیان داشت: در حال حاضر حدود 55 میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونایی در قالب 11 هزار و 724 واحد صنفی و با اشتغال حدود 8 هزار و 775 نفر در حوزه شهرستان خرم آباد پرداخت شده است و این تسهیلات ادامه دارد.  

 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ وزیر کشور در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شروع کار انتخابات انجام می شود.

 

مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم مهیا است

 

فرماندار خرم آباد یادآور شد: در این زمینه برگزاری انتخابات پیش رو پیش بینی های لازم صورت گرفته و مسائل تدارکاتی و پشتیبانی برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیا است.

 

 

کد خبر 1028266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha