حضور ۲۵ قاری قرآن کریم در دوره تخصصی آموزش قرآئت سطح ۷ در کردستان

علیپور از حضور ۲۵ قاری قرآن کریم در دوره تخصصی آموزش قرآئت سطح ۷ قرآن کریم در استان کردستان خبر داد.

ناصر علیپور رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش قرآئت سطح 7 قرآن کریم شامل صوت و لحن از 28 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج آغاز بکار کرد و به مدت دو روز ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری این دوره تخصصی قرآن کریم از 25 بهمن ماه در سژح استان اعلام شده است، افزود: در این مدت 25 نفر ثبت نام کردند که در این دوره با حضور استاد حسن مختاری از اساتید کشوری آموزش می‌بینند.

 

وی عنوان کرد: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات مجتمع نور سنندج آغاز بکار کرده است.

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی قرآن کریم از نیازهای جامعه قرآنی استان کردستان است که با حمایت سازمان دارالقرآن کریم و اداره تبلیغات اسلامی کردستان ادامه دارد.

 

علیپور افزود: شرکت کنندگان دوره تخصصی آموزش قرآئت سطح 7(صوت و لحن) پس از کسب امتیازهای لازم از سوی سازمان دارالقرآن کریم گواهینامه پایان دوره دریافت خواهند کرد.

 

وی در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای سطح معلومات فعالان قرآنی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان استان اعلام کرد.

کد خبر 1028267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha