مسابقات ‌اذان کشوری به صورت مجازی ویژه برادران آغاز شد

قاسمی وند با اشاره به اهمیت بهره مندی از فضای مجازی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: مسابقات ‌اذان کشوری به صورت مجازی ویژه برادران آغاز شده است.

« وحید قاسمی وند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح مسابقه کشوری اذان گفت: این دوره از مسابقات با محوریت اذان ویژه برادران با همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج به صورت کشوری برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی فرهنگی ورزشی شهرداری کرج افزود: اهمیت و جایگاه توجه به اذان همچنین ضرورت بهره مندی از فضای مجازی در راستای برپایی برنامه های فرهنگی و بصیرتی زمینه برپایی این دوره از مسابقات قرآنی است.

 

وی با اشاره به جایگاه توجه به آموزه های دینی و ایمانی بیان کرد: اذان مهمترین و برجسته ترین ندای وحدت بخش میان مسلمانان است که با توجه به اهمیت آن زمینه تقویت این باور ایمانی باید با همیت دستگاه های اجرایی و ارگان های ایمانی و قرآنی محقق شود.

 

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات مجازی در چهاره گروه سنی در قالب زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۶ سال، ۱۷ تا ۳۹ و ۴۰ سال به بالا برگزار می شود. 

 

رئیس اداره امور قرآنی فرهنگی ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره از مسابقات پس از قرائت اذان و ثبت آن با گوشی های تلفن همراه به همراه اطلاعات کامل خود را به شماره ۰۹۳۳۸۰۹۰۱۳۷ ارسال می کنند. 

 

 

 

کد خبر 1028281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha