نظارت ها بر بازار روزهای پایانی سال تشدید می شود

آبی‌پور به نظارت شدید بر بازار شب عید اشاره کرد و گفت: تشدید بازرسی‌ها از بازار شب عید باعث خواهد شد تا از بروز تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی و سایر موارد جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: براساس گزارش تیم نظارتی، تغییرات قیمتی در اقلام اساسی استان، زیاد نیست.

 

محمدرضا آبی پور با اشاره به افزایش قیمت چند قلم کالا در استان گفت: در خصوص کالاهای اساسی نیز با کمبودی در استان مواجه نیستیم.

 

وی با یادآوری اینکه امسال نمایشگاه بهاره در استان دایر نخواهد شد، گفت: قیمت سیب زرد و قرمز با کاهش 20 درصدی در بازار همراه است.

 

این مقام مسئول به نظارت شدید بر بازار شب عید اشاره کرد و گفت: تشدید بازرسی‌ها از بازار شب عید باعث خواهد شد تا از بروز تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی و سایر موارد جلوگیری شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه رایزنی‌های در راستای خرید میوه شب عید در حال انجام است، ادامه داد: نرخ تورم در استان زنجان طی دی ماه امسال نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

 

آبی پور با اشاره به متعادل سازی قیمت تخم مرغ در استان زنجان گفت: تمام اصناف ملزم به درج قیمت بر روی اجناس هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برای کنترل قیمت ها بالاخص در ایام پایانی سال نیازمند تشدید نظارت ها هستیم، گفت: از اینرو تمام اجناس باید قیمکت گذاری شود.

 

این مقام مسئول افزود: در ادوار گذشته شاهد همکاری خوب و تنگاتنگ دستگاه‌های مختلف در راستای متعادل کردن قیمت‌ها در بازار شب عید بودیم که امید می رود این اتفاق امسال هم بیفتد.

 

کد خبر 1028289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha