اصناف باید در خط مقدم مقابله با کرونا باشند

کنجوریان، گفت: با توجه به در پیش بودن خریدهای سال نو مردم و احتمال ایجاد تجمعات باید محدودیت هایی به منظور جلوگیری از این تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف اندیشیده شود.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط موجود پایان سال و ورود هرسینی های مقیم سایر استان های کشور به هرسین شیوع کرونای انگلیسی در شهرستان دور از تصور نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: در موج چهارم کرونا از مردم با فرهنگ هرسین انتظار دارم بیشتر از گذشته موضوع پیشگیری و مقابله را مدیریت کنند 

 

 

فرماندار هرسین افزود : طی روزهای اخیر نمونه هایی از ابتلا به کرونای نوع انگلیسی در استان های مختلف کشور مشاهده شده است و بر اساس اظهارات کارشناسان  متاسفانه میزان سرایت آن از نوع قبلی ۷۰درصد بیشتر است و میزان مرگ و میر آن هم سه برابر بیشتر است .

 

کنجوریان تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود پایان سال و ورود هرسینی های مقیم سایر استان ها به هرسین شیوع کرونای انگلیسی در شهرستان دور از تصور نیست.

 

وی با اشاره به تغییر وضعیت کرونا در شهرستان اظهار کرد: متاسفانه از وضعیت آبی که تا حدودی رضایت بخش بود به وضعیت زرد رسیدیم و این نشان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

 

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: جلوگیری از فعالیت قاریان مجالس ترحیم ، چاپخانه ها و کانال های فاتحه خوانی از دیگر تدابیر پیشگیرانه ای است که تا پایان سال در شهرستان هرسین بصورت جدی اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: متاسفانه فعالیت قاریان مجالس ترحیم ، کانال های فاتحه خوانی و تالارهای پذیرایی به نوای دعوت از مردم برای حضور در گردهمایی ها و تجمعات تبدیل شده است و این با توجه به عدم رعایت پروتکل ها بسیار بسیار نگران کننده است.

 

کد خبر 1028376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha