نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل: مجازات نکردن صهیونیست ها، باعث افزایش حملات آنان در فلسطین شده است

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت خواستار رسیدگی به افزایش جرایم غیر قانونی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «امد لاعلام»، «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در نامه ای به این سازمان نوشت: مجازات نکردن رژیم صهیونیستی در برابر جنایاتش جسارت این رژیم را در انجام حملات خود افزایش داده است و همین امر منجر به خشونت، تخریب و حمله شهرک نشینان به تمای مناطق فلسطینی شده است که با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

 

وی سه نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت و رئیس جمعیت کل سازمان ملل متحد ارسال کرد و از آنان خواست نسبت به وضعیت وخیم در اراضی اشغالی فلسطین و از جمله قدس شرقی کاری بکنند.

 

نماینده و دیپلمات ارشد فلسطینی حاضر در نیویورک مقر سازمان ملل از جامعه بین‌الملل خواست برای مقابله با سیاست‌ ها و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اقدامی عملی اتخاذ کنند.

 

وی در نامه خود به افزایش فعالیت شهرک سازی سازی و قلع و قمع دسته جمعی و تخریب منازل فلسطینی ها اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها، دست کم 178 ساختمان را از آغاز سال 2021 میلادی تخریب کرده و بیش از 259 نفر را آواره کرده اند که 140 کودک در میان آنان دیده می شود.

 

وی همچنین نسبت به اوضاع وخیم غزه نیز هشدار داد و گفت: خطر انسانی،  اجتماعی و اقتصادی به دلیل محاصره غیر قانونی صهیونیست ها، غزه را تهدید می کند.

 

منصور تاکید  کرد: شورای امنیت به طور ویژه باید به تکلیف خود در برابر میثاق حمایت از صلح و امنیت بین المللی عمل کند و تدابیری اتخاذ کند.

 

مترجم: فاطمه عالیشاهی

کد خبر 1028380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha