اقدامات گسترده کانون آیت الله گلپایگانی لردگان در مقابله با کرونا

اردشیری از فعالیت خودجوش و جهادی اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد آیت الله گلپایگانی برای مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با همکاری سایر ارکان مسجد برگزار شد.

«منصور اردشیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با همکاری سایر ارکان مسجد برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: در همین راستا همه اعضای کانون فرهنگی هنری گلپایگانی پای کار آمدند تا از اقشار آسیب پذیر در برابر این بیماری حمایت کنند.

 

وی، ایثار، ازخودگذشتگی، حس همدلی و همبستگی را از ویژگی های بارز مردم ایران عنوان کرد و افزود: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته و امروز جوانان این مسجد با حس مسئولیت و حضور فعال در صحنه خدمت گذاری، به یاری مدافعان سلامت و حمایت از آسیب دیدگان این بحران شتافته اند.

 

اردشیری تصریح کرد: در اولین روزهای شیوع این بیماری اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان به عنوان اولین یاریگران مدافعان سلامت وارد میدان شده و اقدام به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی حاوی مایع دستشویی، دستکش، ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده بین محله های پیرامونی مساجد، شهرک ها و نقاط محروم استان پرداختند.

                                                                                

مدیر فهمای مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان گفت: مدیران، ائمه جماعات، کتابداران، فعالان فرهنگی کانون آیت الله گلپایگانی در راستای ارائه آموزش ‌های لازم در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی، سامانه بچه های مسجد و شبکه‌های اجتماعی اقدامات گسترده ای انجام داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: جوانان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی همچنین پویش‌هایی را با هشتگ مسجد کانون سلامت، مدافعان سلامت، کرونا را شکست می‌دهیم و در خانه بمانیم به راه انداختند.

 

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف و انجام فعالیت هایی در راستای همدلی مومنانه و مواسات در قالب طرح ملی «ایران قوی» از جمله برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی است.

 

اردشیری افزود: حضور اعضای کانون در دوره های آموزشی مادران قرآنی، آشنايی با هنرهای تجسمی، آشنايی با هنرهای ادبی، آشنايی با فن آوری اطلاعات، آشنايی با کار آفرينی و تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته اند.

 

کد خبر 1028409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha