تولید روزانه ۲۰ میلیون ماسک استاندارد در کشور

آریان پور گفت: روزانه ۲۰ میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رضا آریان پور» صبح امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با مباحث کرونا با وزیر بهداشت درمان، مسئولان ارشد بهداشتی، موسسه رازی، بنیاد برکت و هر کسی که با کرونا در ارتباط بود برقرار کرد تا مشکلات حوزه سلامت کاهش یابد.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون از ابعاد مختلف مشکلات و دغدغه ها در حوزه کرونا را بررسی کردند و جاهایی که نیاز بود موضع گیری داشتیم و در صورت نیاز از مسئولان توضیح خواستیم.

 

آریان پور بیان کرد: با کمک ارکان نظام و قوه مجریه و دیگر دستگاه های اجرایی که با مسئله کرونا درگیر بودند توانستیم مشکلات حوزه کرونا از ماسک و مواد بهداشتی را کاهش دهیم.

 

وی افزود: در ابتدای اپیدمی کرونا در تهیه لوازم حفاظتی ماسک، مواد بهداشتی و شوینده در کشور با مشکل رو به رو بودیم و امروز به سطحی از تولید رسیدیم که این مشکلات برطرف شده است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس گزارشی که در اختیار دارم روزانه 20 میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید و توزیع می شود و از سویی دیگر در طول این مدت بسیاری از مراکز درمانی تجهیز شده است.

 

آریان پور بیان کرد: در حوزه شرق استان گلستان با مشکلاتی در حوزه درمان و سلامت رو به رو بودیم ولی با تجهیز مراکز درمانی کلاله و مینودشت به دستگاه اکسیژن ساز و سی.تی.اسکن دیگر نیازی به انتقال بیماران شرق گلستان به گرگان نیست.

 

کد خبر 1028410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha