پرداختن به اندیشه های امام(ره) در همه ادوار ثمربخش است

مطلبی با بیان اینکه اندیشه های امام (ره) چراغ راهی برای خدمت بیشتر به مردم و جامعه است، گفت: هیچ دولتی برنامه های خود را بدون اندیشه های امام عملی و عملیاتی نمی کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، اجلاس تبیین اندیشه های امام (ره) در حوزه فرهنگ و هنر چهارشنبه 29 بهمن با حضور دکتر محمد سلگی رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، حجت الاسلام محمدعلی خسروی دبیر علمی اجلاس و داریوش مطلبی معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات افتتاح شد.

 

«داریوش مطلبی» در این مراسم گفت: عزیزان زیادی برای برگزاری این اجلاس همکاری کردند. امیدوارم که بحث و گفت و گوهای عزیزان حاضر در این اجلاس مفید و مثمرثمر باشد. اندیشه های امام (ره) چراغ راه ما بوده است. برای اینکه در این چهل سال به مردم و جامعه فرهنگ و هنر بیشتر خدمت کنیم.

 

معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اشاره به چهار کارگروه تخصصی در اجلاس تبیین اندیشه های امام در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: چهار گروه تخصصی برای این اجلاس در نظر گرفته شده است. اگر تعاملات حجت الاسلام خسروی دبیر علمی اجلاس نبود به یک نتیجه مناسب و خوب نمی رسیدیم و جا دارد که در اینجا از ایشان تشکر کنم. کارگروه فضای مجازی بر عهده دکتر محمدرضا بهمنی است. مهندس محمد مهدی حیدریان، مدیر کارگروه هنر و سینما، مدیریت کارگروه فرهنگ و عمومی بر عهده دکتر سید محمد رضا مبادی زاده است. محمد خدادادی نیز مدیریت کارگروه رسانه و مطبوعات را بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگروه های اجلاس تبیین اندیشه های امام در حوزه فرهنگ و هنر همزمان برگزار می شود، عنوان کرد: برای اینکه زمان طولانی نشود، تصمیم گرفتیم کارگروه ها را همزمان تشکیل دهیم و به محض اتمام اجلاس، همکاران نظرات و نتیجه را جمع آوری و منتشر می کنند و ما نتیجه حاصله را به دست عزیزان می رسانیم. گفت و گو و سوالات در کارگروه ها مطرح می شود و امیدواریم که به همه نکات پرداخته شود. در حقیقت این کارگروه ها به نوعی گفت و گوی دو طرفه است..

 

مطلبی با اشاره به برگزاری اختتامیه اجلاس تبیین اندیشه های امام (ره) در حوزه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه امروز ساعت 15 و 30 دقیقه در حرم حضرت امام (ره) برگزار می شود. دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاج سید حسن خمینی و دکتر سید سعید رضا عاملی در این مراسم سخنرانی می کنند. مدیران استانی ارشاد نیز به طور مجازی در این مراسم شرکت خواهند کرد و در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

 

معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اظهار داشت: پرداختن به اندیشه های امام که بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران هستند در هر دوره و برهه ای ثمربخش است. هیچ دولتی بدون اندیشه های امام (ره) برنامه های خود را عملی و عملیاتی نمی کند. امیدوارم که اندیشه های ژرف امام چراغ راه همه مدیران کشور باشد.

 

کد خبر 1028413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha