برنامه های متعددی ویژه ایام پیروزی انقلاب در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار شد

ولی الهی گفت: برنامه های متعددی شامل محفل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، تکریم خانواده معظم شهدا و مسابقات متنوع ویژه ایام پیروزی انقلاب در کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام برگزار شد.

«علی ولی الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت جام با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین وظیفه مسئولان نظام به ‌همراه اقشار مختلف جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ و تبیین اهداف نظام انقلاب اسلامی از دیگر ضرورت ‌های عصر امروز است.

 

مدیرکانون ذوالفقار تربت جام با بیان اینکه دهه فجر نماد یکپارچگی، اتحاد، ایثار و همدلی مردم است، گفت: این دهه، فرصت بسیار مغتنمی، جهت تبیین ثمرات انقلاب به نسل نوجوان و جوان و نهادینه ‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

وی تاکید کرد: وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود داشته باشد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

 

ولی الهی افزود:برنامه ها متعددی شامل محفل انس با قرآن، زیارت و غبارروبی مزار شهدا، تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کوهنوردی با برنامه های اجرایی اعمم از فرهنگی و ورزشی برپایی اذان و نماز و تیراندازی با تفنگ بادی و شرکت در دعای ندبه توسط اعضای این کانون در ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام ادامه داد:برگزاری مسابقات دارت تیراندازی با تفنگ بادی، تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط امام جماعت محترم مسجدجامع علوی، برگزاری مسابقه فرهنگی از بیانیه گام دوم انقلاب، توزیع غذای گرم و خاطره گویی توسط بزرگان مسجد از دیگر برنامه های برگزار شده می باشد.

کد خبر 1028418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha