۲۲ مرکز نیکوکاری در استان قزوین افتتاح شد

با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۲ مرکز نیکوکاری در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرزاد فرهادی» در حاشیه مراسم افتتاح ۲۲ مرکز نیکوکاری در استان که امروز (چهارشنبه ۲۹ بهمن) به صورت نمادین در اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهد افتتاح مرکز نیکوکاری شهید فخری زاده در اداره کل تبلیغات اسلامی استان هستیم که همزمان ۲۲ مرکز نیکوکاری هم در سطح استان افتتاح می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری، واگذاری کار مردم به مردم است و ما درصدد هستیم با این اقدام فاصله بین خیر و نیازمند را کوتاه کنیم و کمک به نیازمند با حفظ کرامت صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۱۰۵ مرکز رسیده است که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد تعداد مراکز نیکوکاری در استان افزایش داشته است.

 

فرهادی اعلام کرد: مراکز نیکوکاری نیازمندان و خیران را شناسایی کرده و کمک ها را به صورت مستقیم به دست نیازمندان می رسانند.

 

وی یادآور شد: مراکز نیکوکاری با هدف تأمین معیشت خانواده های نیازمند در محلات تأسیس شد و امروز در مراکز نیکوکاری کمک به نیازمندان به صورت تخصصی در حوزه اشتغال و فرهنگی دنبال می شود تا نیازمند در محله خود خدمت را دریافت کند.   

 

کد خبر 1028437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha