راه اندازی ۲۰ جایگاه موقت فروش میوه شب عید برای شهروندان کرجی

خیری با اشاره به تدابیر اختصاصی ویژه تأمین میوه عید شهروندان کرجی با توجه به شرایط کرونا گفت: ۲۰ جایگاه موقت فروش میوه شب عید برای شهروندان کرجی راه اندازی می شود.

« احمد خیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص امکانات و تدابیری که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برای رفاه مردم در نظر گرفته است گفت: ۲۰ جایگاه موقت فروش میوه شب عید برای شهروندان کرجی راه اندازی می شود. 

 

رئیس ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: هر ساله ساماندهی مشاغل شهری و فرآوده های کشاورزی شهرداری کرج تدابیر ویژه ای را برای تأمین و توزیع میوه شب عید در نظر می گیرد. 

 

وی با اشاره به برپایی ۵۰ غرفه میوه در ۱۰ بازار شهرداری کرج با نرخ مصوب و با نظارت شهروندان بیان کرد: توصیه ما این است که با توجه به شرایط کرونا، شهروندان حضور خود را در بازارها به گونه ای تنظیم کنند که به شلوغی و ازدحام برنخورند.

 

راه اندازی ۱۰ بازار محلی با اهتمام و پیگیری شورای شهر کرج

 

خیری ایجاد بازارهای محلی با همکاری بخش خصوصی را از دغدغه های اعضاء شورای شهر کرج خواند و اظهار کرد: به صورت محله محور که در سال جاری ۱۰ محله با همکاری بخش خصوصی نیز بازارهای محلی راه اندازی می شوند. 

 

رئیس ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: سازمان میادین تمام اهتمام خود را برای ارائه خدمات لازم با هدف رضایت شهروندان در نظر دارد و از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در تمامی مناطق شهرداری کرج ۲ جایگاه مناسب برای ارائه میوه های پرفروش در نظر گرفته می شود.

 

 

کد خبر 1028439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha