۱۵۹ فعالیت کانون فرهنگی هنری ذوالجلال در سامانه بچه های مسجد ثبت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ذوالجلال گفت: ۱۵۹ فعالیت مختلف فرهنگی، آموزشی، توانمندسازی، ورزشی، هنری، اجتماعی، کتاب و کتابخوانی و فضای مجازی کانون فرهنگی هنری ذوالجلال برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت شد.

«هوشنگ مردانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای این کانون مشارکت بسیار خوبی در اجرای طرح ملی «ایران قوی» داشتند و تاکنون بیش از 17 هزار امتیاز از 20 هزار امتیاز را کسب کرده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ذوالجلال تصریح کرد: 159 فعالیت مختلف فرهنگی، آموزشی، توانمندسازی، ورزشی، هنری، اجتماعی، کتاب و کتابخوانی و فضای مجازی کانون فرهنگی هنری ذوالجلال برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت شد.

 

وی یادآور شد: با وجود اینکه این کانون در روستای خان بابا کندی واقع است اما 639 نفر از روستائیان عضو کانون هستند و در فعالیت های فرهنگی و هنری مشارکت دارند.

 

مردانه اضافه کرد: این کانون از سال 1390 فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری خود را در مسجد حضرت فاطمه (س) روستای خان باباکندی آغاز کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ذوالجلال افزود: از تمامی ظرفیت های بالقوه روستا برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» استفاده شد و امیدواریم به عنوان یک کانون روستایی نقش ارزنده ای در این رویداد ملی داشته باشیم.

 

مردانه اذعان داشت: این گام موثر در برنامه های فرهنگی توانست همدلی بیشتری را در بین اهالی روستای برای فعالیت های قرآنی، هنری، آموزشی و فرهنگی در کانون ایجاد کرد.

کد خبر 1028440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha