بهره‌مندی از ظرفیت خانه مطبوعات استان در اولویت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای برای پیگیری مطالبات و مشکلات فعالان رسانه ای استان، با بهره مندی از ظرفیت خانه مطبوعات استان در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان اظهار داشت: بنده خود را جزو جامعه رسانه ای استان می دانم و همواره بر اثرگذاری این قشر فرهیخته در جریان‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی منطقه اعتقاد داشته ام.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که تشکل های صنفی نقش مهمی در انسجام‌بخشی به فعالیت های رسانه ای استان دارند، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات استان به عنوان تشکلی جامع و فراگیر در این زمینه پیشتاز بوده و هیات مدیره این تشکل رسانه ای توانسته با فعالیت های مختلف چتر حمایتی خود را گسترش دهد.

ناظمی با اشاره به تفویض 16 وظیفه ذاتی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات سراسر کشور گفت: این امر فرصتی مناسب برای نقش‌آفرینی بیشتر خانه مطبوعات در جریان های رسانه ای استان است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز آماده همکاری حداکثری برای تحقق این مسأله است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که وحدت و همدلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لازمه تعالی جایگاه فرهنگی استان است، تصریح کرد: اهالی فرهنگ و رسانه باید مکمل یکدیگر باشند، به عبارتی تنها این قشر هستند که درک صحیحی از مشکلات خود دارند.

وی با بیان این‌که از تمامی مشکلات اهالی رسانه به ویژه فعالان حوزه نشر مکتوب آگاهی دارم، گفت: تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای برای پیگیری مطالبات و مشکلات فعالان رسانه ای استان، در اولویت خواهد بود و در این زمینه از ظرفیت خانه مطبوعات استان بهر مند خواهیم شد.

همچنین در این دیدار مرتضی شفیعی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، محمد عزیزی راد، رئیس هیات مدیره، اسد بابایی، نائب رئیس هیات مدیره، فرهاد باغشمال دبیر، احمد مرادپور و حمیده بردباری اعضای هیات مدیره و همچنین یعقوب قلندری نژاد یکی از بازرسان خانه مطبوعات استان به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 1028525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha