توسعه گلستان بدون توجه به اشتغال روستایی شعار است

منتظری گفت: توسعه استان بدون توجه به اشتغال روستایی سخنی در حد شعار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گلستان اظهار کرد:از شستا در حوزه سرمایه گذاری چیزی در استان گلستان ندیدیم و عدالت حکم می کند که از این سرمایه ملی بهره مندی بیشتری را در استان شاهد باشیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  ادامه داد: سیستم های بانکی نیز بنیادهای بزرگی در کشور به شمار می روند که گلستان از آن بهره مند نبوده و تا این اتفاق نیفتد نمی توانیم از اشتغال و رونق تولید سخن جدی به میان بیاوریم.

 

منتظری بیان کرد: استان گلستان از نظر جمعیت روستایی در کشور رتبه دوم یا سوم را به خود اختصاص داده است و توسعه استان بدون توجه به اشتغال روستایی سخنی در حد شعار است و باید به مشاغل خانگی و روستایی توجه بیشتری شود.

 

وی افزود: اگر این اتفاق نیفتد روستائیان کوچ را در پیش می گیرند و این مهم منجر به حاشیه نشینی و افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  خاطرنشان کرد: روستائیان باید انگیزه ای برای ماندن در روستا داشته باشند و یکی از مهمترین انگیزه ها روستائیان اشتغال است.

 

منتظری به ضرورت توجه بیشتر به اشتغال تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم که از خام فروشی در استان جلوگیری شود.

 

 

کد خبر 1028623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha