حقوق داوطلبان مانند رای مردم، حق الناس است

امیری گفت: حقوق داوطلبان مانند رای مردم، حق الناس است و وظیفه ما دفاع از آرای مردم و حقوق داوطلبان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: با برنامه ریزی مطلوب ستاد انتخابات شهرستان شیراز و همت و تلاش روسای مراکز انتخاباتی، سال گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی در خور شان شیراز بودیم.

فرماندار شیراز افزود: 686 شعبه اخذ رای سال گذشته در شهرستان شیراز فعال بود و در انتخابات پیش رو با در نظر داشتن مولفه های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات با تاکید و توجه به تایمن سلامت رای دهندگان و دست اندرکاران انتخابات در شرایط شیوع کرونا اقدام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اضافه کرد: آغاز فعالیت جریان ها و تشکل های سیاسی، موجب شکل گیری شور و نشاط انتخاباتی هستیم و مسئولان مراکز و نهادهای تاثیرگذار و گروه‌های سیاسی، احزاب و تشکل ها انتظار باید با هدف تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش فعال داشته باشند.

وی با تاکید بر حقوق داوطلبان انتخاباتی بیان کرد:  حقوق داوطلبان مانند رای مردم، حق الناس است و وظیفه ما دفاع از آرای مردم و حقوق داوطلبان است.

امیری اعلام کرد: ستاد انتخابات شهرستان شیراز و کمیته های مرتبط در فرمانداری شیراز تشکیل شده و ارتباط با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان نیز برقرار است و برای تشکیل هیئت های نظارت، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در سطح ملی و استانی ابلاغ شده است و آمادگی کامل برای آغاز فرایند انتخابات را داریم.

کد خبر 1028630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha