همایش راویان بالندگی برگزار می شود

حسین زاده گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شاعران به ویژه شاعران آیینی و انقلابی همایش راویان بالندگی به صورت مجازی در استان خوزستان برگزار می شود.

«عباس حسین زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شاعران به ویژه شاعران آیینی و انقلابی همایش راویان بالندگی در استان خوزستان برگزار می شود.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه های خوزستان افزود: با توجه به شرایط نامطلوب و وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا این همایش به صورت مجازی و از ریق اسکای روم برگزار می شود، در این همایش یاد وخاطره دو شهید انقلابی حبیب الله معلمی و قیصرامین پور گرامی داشته می شود.

 

وی با بیان اینکه همایش راویان بالندگی برای اولین بار در کشور برگزار می شود اضافه کرد: این همایش (پنجشنبه 30 بهمن) ساعت 13 برگزار می شود، پیش از این مقرر بود این همایش به صورت حضوری و در یادمان قیصر امین پور برگزار شود اما به دلیل وضعیت شیوع کرونا مجبور به برگزاری مجازی این همایش شدیم.

 

حسین زاده تصریح کرد: در این همایش دو تن از شاعران انقلابی، محمد اکرامی فر و حیدر آلکثیر مورد تقدیر واقع خواهند شد، علاقه‌مندان به حوزه ادبیات می توانند از طریق www.skyroom.online/ch/nahaad/khuzestanpl وارد این همایش شوند.

 

کد خبر 1028643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha