صادرات ماهانه ۴۰۰ هزار یورو محصولات لبنی پگاه گلستان/ راه اندازی واحد ۲۰۰۰ راسی دام سنگین در استان

امجدی گفت: در حال حاضر شرکت پگاه گلستان بالغ بر ۴۰۰ هزار یورو صادرات به خارج از کشور به صورت ماهانه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهرنوش امجدی» شامگاه امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در حاشیه دیدار مدیرعامل شرکت شیر ایران با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در سنوات گذشته بین 30 شرکت پگاه کشور رتبه 13 را داشت و امروز حائز رتبه سوم در کشور است.

 

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان ادامه داد: شرکت پگاه استان موقعیت مناسبی برای صادرات کالا دارد و مشکل عمده ما در این منطقه نبودن شیر است و دامداران ما شیر خود را به خارج از استان عرضه می کنند.

 

امجدی بیان کرد: خروج شیر از استان در حالی است که در استان همجوار حتی یک کیلو شیر نیز به استان های دیگر صادر نمی شود و اگر اختلاف نظری هم بین شرکت ها و تولیدکنندگان وجود داشته باشد مسئولان استانی آن را برطرف می کنند.

 

وی افزود: در استان در حال راه اندازی واحد کشت و صنعت پگاه با دو هزار راس دام سنگین هستیم که برای این پروژه بیش از 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

 

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت پگاه گلستان 400 هزار یورو نزدیک به 10 میلیارد تومان به صورت ماهانه صادرات دارد و قصد توسعه اهداف صادراتی به کشورهای اوراسیا مثل اروپای شرقی و کشور چین را از طریق ریلی و آبی داریم.

 

 

کد خبر 1028677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha