حل مشکل آب شرب روستای گوک تپه آق قلا با حفر چاه و ایجاد مخزن

احمدی گفت: با حفر چاه و ایجاد مخزن در تلاش هستیم که مشکلات آبرسانی به روستای گوک تپه آق قلا را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «داود احمدی نصرآبادی» شامگاه امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص مشکل کم آبی روستای گوک تپه آق قلا اظهار کرد: آب شرب این روستا از پمپاژ روستای امین آباد انجام می شود و متاسفانه برخی از ساکنین این روستا که انگشت شمار هستند و منازل آنها در نقاط مرتفع قرار دارند در طول روز از آب شرب بی بهره هستند.

 

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب  گلستان ادامه داد: با کاهش مصرف آب در طول شب آب شرب مورد نیاز خود را این ساکنین ذخیره سازی می کنند.

 

احمدی بیان کرد: تلاش شده با استقرار تانکر سیار مشکل اهالی این روستا را به صورت موقت حل کنیم و به منظور حل این مشکل تعویض شیرهای آبرسانی و برخی اقدامات زیر ساختی در دست اقدام است.

 

وی افزود: در تلاش هستیم که با احداث مخزن 500 متر مکعبی که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 35 درصدی دارد مشکل اهالی این روستا را برطرف کنیم.

 

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان متذکر شد: مجوز حفر یک حلقه چاه را برای حل مشکلات آبرسانی در این منطقه دریافت کردیم و امیدواریم بتوانیم در اوایل سال 1400 این طرح را اجرایی کنیم.

 

احمدی متذکر شد: برخی از مصارف آب در این منطقه به منظور دامداری است و انتظار داریم که مدیریت مصرف اتفاق بیفتد.

 

کد خبر 1028686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha