برای مقابله با کرونای انگلیسی باید تصمیمات قاطعانه اتخاذ شود

محمدبیگی با بیان اینکه ویروس کرونای انگلیسی بزرگترین نظام های علمی دنیا را از پای درآورده است، گفت: ما باید از این آتشی که زیرخاکستر است، ترس داشته باشیم زیرا می تواند منابع انسانی ما را از بین ببرد و باید تصمیم های مقتدرانه اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» شب گذشته (چهارشنبه 29 بهمن) در نشست ستاد مقابله با کرونا در آبیک بیان کرد: در سفر وزیر بهداشت به استان قزوین تائیدیه دانشکده داروسازی اخذ شد که این اقدام گام بسیار موفقیت آمیز برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه استان در عرصه دانش، پژوهش، حمایت و پشتیبانی صنایع داروسازی و اشتغالزایی است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی موضوع دیگری است که در سفر وزیر بهداشت به استان درخواست کردیم، تعدادی از پرسنل حوزه سلامت باقی مانده بود ند که تعداد 500 سهمیه ای که برای نیروهای سلامت در استان داشتیم کفاف این بحث را نمی داد که وزیر بهداشت با این موضوع موافقت کردند.

 

وی عنوان کرد: همچنین تجهیزات و تشکیلات بیمارستان رحیمیان الوند بعد از چندین سال تکمیل شد و کارهای خوبی هم در خصوص بیمارستان شهدای آبیک نظیر تکمیل تخت ها و افزایش نیروها انجام شد و در واقع نسبت به سال گذشته 60 درصد تعداد نیروهای متخصص استان را افزایش دادیم و سهمیه استان 30 نفر بود که به 46 نفر رساندیم.

 

محمدبیگی با اشاره به مشاهده کرونا انگلیسی در استان اعلام کرد: باید جلسات سه جانبه بین استان های قزوین، تهران و البرز به صورت مرتب در دانشگاه های علوم پزشکی و در فرمانداری های شهرهای اطراف تشکیل شود.

 

وی تأکید کرد: نکته دیگر حضور روانشناسان بین مرم روستای حسین آباد است چراکه ممکن است ترس در بین مردم وجود داشته باشد و حضور گروه های جهادی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی آرام بخش مردم است و باید توجه داشت ویروس کرونای انگلیسی بزرگترین نظام های علمی دنیا را از پای درآورده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید از این آتشی که زیرخاکستر است، ترس داشته باشیم زیرا می تواند منابع انسانی ما را از بین ببرد و باید تصمیم های مقتدرانه اتخاذ شود قطع یقین مردم هم با مواسات کمک خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما دنبال حفظ سلامت مردم هستیم و در این مسیر از هیچ اقدام نباید کوتاهی کرد.

 

کد خبر 1028729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha