خروجی آموزش و پرورش باید تربیت انسان متدین باشد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فرزندان امانت و معلمان و مدارس امانتدار هستند گفت: خروجی آموزش و پرورش تربیت انسان متدین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشست که شامگاه چهارشنبه 29 بهمن در استانداری البرز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: فرزندان امانت و معلمان و مدارس امانتدار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: خروجی آموزش و پرورش باید تربیت انسان شایسته و متدینی باشد که هریک از آنان بتوانند زمینه سازی پویایی و بقاء ایران اسلامی را تحقق بخشند.

 

وی اظهار کرد: آموزش همراه با پرورش است و در این جریان آموزش و پرورش هر دو جریان را باید مد نظر و توجه قرار دهد و با محتواسازی درست برای آن برنامه ریزی کند.

 

دانشگاه فرهنگیان استان البرز وضعیت خوبی ندارد 

 

وی ادامه داد: یکی از عرصه های تربیتی و آموزشی، دانشگاه فرهنگیان استان البرز است که متأسفانه وضعیت خوبی ندارد و نیازمند رسیدگی به ساختار آن به عنوان اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

 

به گفته امام جمعه کرج، دانشگاه فرهنگیان در جریان تربیت نیروی مولد در جامعه جایگاه ویژه ای دارد که باید آن را تقویت کرد تا افراد با انگیزه بیشتری به سمت آن بروند.

 

دانشگاه فرهنگیان استان البرز است که متأسفانه وضعیت خوبی ندارد وی بیان کرد: در چهل سال دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و امروزه باید با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین برای رشد و آموزش تلاش های موثری انجام دهیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: یکی از خلاء های موجود کم توجهی به پژوهش ها و محتواها است که در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به صورت ریشه ای مورد توجه قرار گیرد و وزارت آموزش و پرورش نیز در روند اجرای برخی طرح های آموزشی در سطح محلات تجدید نظر انجام دهد.

 

 

کد خبر 1028749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha