افزون بر ۲ هزار سرپرست خانوار بدون بیمه، تا نیمه اسفندماه تعیین تکلیف می شوند

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: در شهرستان فاروج دو هزار و ۵۲۵ سرپرست خانوار محروم از هر نوع بیمه ای هستند که باید تا نیمه اسفندماه تعیین تکلیف شوند.

«محمدرضا غلامزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: به رغم موفقیت های شهرستان فاروج در سال های گذشته در ضریب پوشش بیمه، طی دو سه سال اخیر موفق عمل نشده و رتبه هفتم در بین هشت شهرستان استان را دارد.

 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی افزود: فاروج، تا سال 93، بهترین شهرستان استان در ضریب پوشش بیمه بوده که تا سال 96 هم دومین شهرستان استان که این عملکرد خوب در سال های گذشته انتظارات را از این شهرستان بیشتر می کند.

 

وی گفت: تا 15 اسفندماه لیست افزون بر دوهزار خانوار باید از سوی کارگزاران پالایش و بررسی شود تا افراد دارای شرایط از این فرصت برای بیمه شدن بهره ببرند.

 

غلامزاده با اشاره به اینکه در شهرستان هفت هزار و 250 نفر بیمه شده عضو این صندوق هستند، افزود: در فاروج به تناسب جمعیت بیمه شده بیشترین مستمری بگیران را با 389 نفر و ماهیانه مبلغی بین دو  تا  دو میلیارد و 500 میلیون ریال داریم که ثمره عضویت در این صندوق را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی جز 6 استانی است که پایین ترین سرانه درآمد خانوار روستایی را دارد، گفت: این شرایط ضرورت جذب مردم به این صندوق را بیشتر می کند.

کد خبر 1028771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha