نقش اثرگذار مدیران در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان انکارناپذیر است

حاجی میرزایی گفت: مدیران در مدارس علاوه بر تعلیم نقش موثری در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزیر آموزش و پرورش صبح پنجشنبه در دیدار ویدیو کنفرانسی با مدیران مدارس استان زنجان به نقش مدیران در مدارس اشاره کرد و گفت: مدیران در مدارس علاوه بر تعلیم نقش موثری در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند.

 

محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه هر مدرسه کانون پژوهش است، خاطرنشان کرد: در ایام کرونا معلمان با توان فعالیت کردند تا دانش آموزان از تحصیل و آموزش عقب نمانند.

 

وی هدف خود از سفر به استان زنجان را تقدیر از معلمان و فرهنگیان کوشای این استان عنوان کرد و گفت: معلمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا وقفه ای در آموزش دانش آموزان ایجاد نشود.

 

این مقام مسئول بر ضرورت نظارت مدیران بر نحوه برگزاری کلاس‌های مجازی درس و امتحانات و ارزشیابی‌ها تاکید کرد و گفت: به دلیل تغییراتی که در نحوه روش های تدریس ایجاد شده باید دانش آموزان نهایت استفاده از تحصیل داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس کلیدی ترین نقش در آموزش و پرورش کشور دارند، گفت: مدیران مدارس با ارزیابی عملکرد دانش آموزان ما را به هدف واقعی در تعلیم و تربیت می‌رساند.

 

استاندار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت هشت هزار همیار سلامت در نقاط مختلف استان گفت: معلمان استان زنجان در خصوص آموزش‌های رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دانش آموزان در شبکه شاد عملکرد بسیار خوبی دارند.

 

فتح الله حقیقی به وضعیت پوشش اینترنتی در روستاهای استان برای استفاده دانش آموزان از شبکه شاد اشاره کرد و افزود: تا پایان اسفند ماه سالجاری نیز تعداد قابل توجهی از روستاها به اینترنت متصل می‌شود.

 

به گفته وی، استان زنجان در تخصیص پنج درصد مالیات شهرداری‌ها به مدارس استان زنجان جزو استان های موفق است.

 

 

 

کد خبر 1028780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha