قطعه استراتژیک آزادراه غدیر در آستانه گشایش است

اسلامی با اشاره به تخصیص اعتباری بالغ بر ۷ هزارمیلیارد تومان برای آزادراه غدیر گفت: قطعه استراتژیک آزادراه غدیر به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسلامی» طی بازدید از روند تکمیل آزادراه آبیک به چرمشهر که پنجشنبه ۳۰ بهمن با همراهی استاندار البرز انجام شد گفت: ۵۰ درصد پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر طی ۲ سال گذشته انجام شد.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص اعتباری بالغ بر ۷ هزارمیلیارد تومان برای این آزادراه افزود: قطعه استراتژیک آزادراه غدیر به زودی به بهره برداری می رسد.

 

 

وی اظهار کرد: راه اندازی آزادراه چرمشهر به آبیک در حوزه استان البرز زمینه روان سازی ترافیک، کاهش میزان آلایندگی هوا، کاهش مصرف سوخت و تجمیع چندمحور بزرگ راهی است.

 

وی از کاهش زمان سفر یک ساعت و نیم برای مسافرت به ۱۴ استان کشور از البرز با اجرای این پروژه خبر داد و گفت: تکمیل و افتتاح پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر در شرایط کرونا و تحریم های اقتصادی یک موفقیت عمرانی برای کشور است. 

 

گفتنی است، ۴۲ کیلومتر از آزادراه آبیک به چرمشهر در حوزه جغرافیایی استان البرز است و انتظار می رود در جریان افتتاح این پروژه شاهد کاهش میزان ترافیک استان البرز باشیم. 

 

 

کد خبر 1028799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha