دعوا و اختلاف دو طایفه در خرم آباد ختم به خیر شد

حجت الاسلام خسروی گفت: با تلاش کانون فرهنگی هنری مسجد دعوای دو طایفه که منجر به تیر اندازی شده بود، ختم به خیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام« امیر حسین خسروی» امروز(30 بهمن) در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: دوطایفه در خرم آباد که مدتی با یکدیگر جنگیدند و حتی دعوای بین این دو طایفه به درگیری مسلحانه وتیر اندازی منجر شده بود، با تلاش کانون فرهنگی هنری مسجد و همراهی و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، دادستان خرم آباد و  رئیس شواری حل اختلاف، اختلاف را کنار گذاشته و با همدیگر صلح و سازش کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار افزود: مراسم صلح و سازش بین این دو طایفه به میزبانی مسجد دولتشاهی و کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور مقامات قضایی محلی، معتمدان و خانواده‌های طرفین با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد دولتشاهی خرم آباد برگزار شد، این دوطایفه با یکدیگر صلح کردند.

 

حجت الاسلام خسروی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های فراوان هیأت سازش توسعه حل اختلاف خرم‌آباد، وساطت ریش سفیدان و معتمدان، صلح و سازش بین خانواده‌ها برقرار شد و هر دو طایفه رضایت خود را نسبت به یکدیگر اعلام و تعهد کردند از این به بعد بین آنها هیچ‌گونه خصومتی وجود نداشته باشد و درگیری‌ها پایان پیدا کند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در ادامه از همراهی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، دادستان خرم آباد و رئیس شورای حل اختلاف استان قدر دانی کرد.

کد خبر 1028818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha