انتخابات پیش رو را پرقدرت و با محوریت قانون‌مداری و بی‌طرفی برگزار می‌کنیم

عرف با بیان اینکه انتخابات گذشته از جمله سالم‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی بود و هیچ کدام از حوزه‌های ما ابطال نشد گفت: چیزی که برای کل کشور مهم است رعایت مُر قانون است لذا انتخابات پیش رو را پرقدرت و با محوریت قانون‌مداری و بی‌طرفی برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عرف» صبح امروز (پنج شنبه ۳۰ بهمن) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان، با اشاره به عدم حضور وزیر کشور اظهار کرد: مقرر بود این جلسه محدود و جهت آغاز به کار استاندار جدید برگزار و جلسه تفصیلی با حضور وزیر انجام شود.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با تقدیر از شریعتی استاندار سابق خوزستان ابرازامیدواری کرد در مسئولیت جدی خود به عنوان ریاست سازمان استاندارد کشور همچنان موفق عمل کند و افزود: با انتخاب قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید خوزستان قطعا مسیر سخت‌کوشی، تلاش و توسعه در استان دنبال خواهد شد.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در دهه های اخیر از ادبیات گفتمان مقام معظم رهبری چهار کلید واژه را در بحث انتخابات استخراج می‌شود که مبنای کار ما بوده و شامل بحث مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است.

 

عرف با بیان اینکه در گفتمان مقام معظم رهبری این کلیدواژه‌ها استحراج می‌شود و خروجی آن انتخب فرد یا افراد کارآمد و اصلح است اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود بر این مضووع تاکید کردند.

 

وی عنوان کرد: انتخابات گذشته از جمله سالم‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی بود و هیچ کدام از حوزه‌های ما ابطال نشد که کم‌سابقه بود؛ در برخی حوزه‌ها صندوق احیا شد اما مشکلی پیش نیامد لذا انتخابات پیش رو را پرقدرت و با محوریت قانون‌مداری و بی‌طرفی برگزار می‌کنیم.

 

معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد: چیزی که برای کل کشور مهم است رعایت مُر قانون است؛ ما مجری قانون انتخابات هستیم و قطعا این کار را خواهیم کرد انتخاباتی در نهایت بی‌طرفی برگزار می‌کنیم.

 

وی یاد آور شد: آنچه که در منظومه گفتمان مقام رهبری وجود دارد ابلاغ سیاستگذاری کلی و برگزاری انتخابانی در تراز جمهوری اسلامی با همکاری و همراهی همگان است که این انتخابات نیز با مشارکت بالای مردم، امنیت، سلامت برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1028819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha