احداث هنرستان به همت بنیاد «موج مهربانی» جهرم در استان سیستان و بلوچستان

الطافی گفت: به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» آیین کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه ای «راپکو» در شهرستان «میرجاوه» در استان سیستان و بلوچستان احداث می شود.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به پایش های صورت گرفته در شهرستان میرجاوه و نیاز مبرم بخش «لادیز» این شهرستان به رشته های فنی و حرفه ای و آینده دانش آموزان و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مهارت دانش آموزان این هنرستان کلنگ زنی شده است.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» بیان کرد: این هنرستان فنی و حرفه ای به همت بنیاد خیریه موج مهربانی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در بخش «لادیز» در شهرستان «میرجاوه» کلنگ زنی شده است.

 

الطافی ادامه داد: این هنرستان ششمین پروژه مدرسه سازی بوده که به همت و یاری بنیاد خیریه موج مهربانی احداث می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین آزمایشگاه و کتابخانه سفیران علم و دانش بخش «ریگ ملک» برای استفاده دانش آموزان روستاهای این بخش و دسترسی به تجهیزات علمی و آموزشی توسط بنیاد خیریه موج مهربانی افتتاح شد.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» ادامه داد: این مراسم با حضور «رضا محبوبی فر»، رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه موج مهربانی، مدیران شهرستان میرجاوه، نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: اعضای بنیاد خیریه «موج مهربانی» در مدت حضور در مناطق محروم شهرستان «میرجاوه» نسبت به پایش و نیازسنجی های آموزشی پرورشی منطقه اقدامات لازم را انجام داده که در آینده با برنامه ریزی دقیق تر و هدفمند ادامه مسیر توسط این بنیاد طی شود.

 

به گزارش شبستان، بنیاد خیریه «موج مهربانی» به عنوان سفیر مدرسه سازی و مدرسه یاری در کشور فعالیت دارد.

کد خبر 1028834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha