موافقت استاندار جدید خوزستان با مساله انتقال آب صحت ندارد

شریعتی با اشاره به مساله انتقال آب و موافقت استاندار جدید با این موضوع گفت: من شهادت می‌دهم که آقای سلیمانی در همه جلسات همیشه نسبت به انتقال آب با ارائه نظرات علمی و کارشناسی مخالفت کرده است و موافقت وی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (پنجشنبه 30 بهمن) در آئین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که در سالن اجتماعات امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد اظهار کرد: مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن کشور دارند و حق آنها است که با رفاه و رضایت بیشتر و خدمات بهتر گذران زندگی کنند و همه مسئولان موظف هستند این امر را برای آنها محقق کنند.

 

استاندار سابق خوزستان با اشاره به مساله انتقال آب و موافقت استاندار جدید با این موضوع افزود: من شهادت می‌دهم که آقای سلیمانی در همه جلسات همیشه نسبت به انتقال آب با ارائه نظرات علمی و کارشناسی مخالفت کرده است و موافقت وی صحت ندارد.

 

وی تصریح کرد: ایشان تا زمانی که در مسئولیت است نیز تمام قد از منافع خوزستان دفاع خواهد کرد و بعد از آن هم هر جایی که باشند در حد امکان همین مسیر را ادامه می‌دهند.

 

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور به برخی اقدامات در دست اجرای استان اشاره کرد و ادامه داد: چند کار در دست اقدام داریم که یکی از آنها تفاهم‌نامه ماده 56 با مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای فاضلاب اهواز است که امضا شده و انتظار داریم به مرحله اجرا برسد و عملی شود.

 

وی اضافه کرد: یک تفاهم‌نامه ماده 56 دیگر جهت آسفالت جاده ایذه به لردگان منعقد شده که به مرحله قرارداد هم رسیده و جلوتر از بحث فاضلاب است و بانک‌ها هم مبلغ 800 میلیارد تومانی آن را پذیرفته و تقبل کرده‌اند که اگر دنبال شود و پیمانکار آن تعیین شود کار بسیار ارزشمندی برای استان رقم می‌خورد.

 

شریعتی همچنین به راه‌آهن اهواز به اصفهان اشاره کرد و یاد آور شد: این پروژه به دلیل تحریم‌ها آنچنان که باید و شاید به مرحله اجرایی نرسیده ولی استاندار جدید از زمانی که استاندار چهارمحال و بختیاری بوده این مساله را دنبال کرده که امیدواریم این پروژه هر چه زودتر اجرایی شود.

 

کد خبر 1028840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha