سامانه مطالبات مالی شهرداری مشهد طراحی و پیاده سازی شده است

طیموری گفت: در راستای یکپارچه سازی مطالبات شهرداری، جلوگیری از موازی کاری و برقراری ارتباط و تداوم در تعاملات و زیر سامانه مطالبات مالی شهرداری، طراحی و پیاده سازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فرزانه طیموری» امروز (۳۰ بهمن) در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به لزوم یکپارچه سازی مطالبات شهرداری، جلوگیری از موازی کاری و برقراری ارتباط و تداوم در تعاملات، پیگیری مطالبات مالی از دستگاه های دولتی، گردآوری موارد شناسایی شده، مستندات و تهیه گزارش های متفاوت در جهت تصمیم گیری ها، از ابتدای سال 99 این زیرسامانه با همکاری سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد طراحی شد.

 

رئیس اداره پیگیری مطالبات مالی از دستگاه های دولتی شهرداری مشهد گفت: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که در صورت نیاز ادارات شهرداری، با یک سری محدودیت هایی می توانند به این زیرسامانه دسترسی داشته باشند.

 

طیموری با اشاره به ویژگی دسترسی آسان این سامانه اظهار داشت: با درخواست از سازما پن فاوا و همکاری این سازمان برای تبدیل فایل اکسل تهیه شده به یک نرم افزار، زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری به صورت یک بانک اطلاعاتی تهیه و طراحی شده و در حال حاضر ارتباط آن با سیستم یکپارچه شهرسازی برقرار است و قابلیت درج نامه های اتوماسیون، مستندات، صورت جلسات و تصویر توافقات انجام شده در این نرم افزار قابل اقدام است.

 

وی با بیان اینکه در این نرم افزار، تمام موضوعات مالی آن اداره، نامه های رد و بدل شده و مستندات ذخیره می شود؛ گفت: در واقع با طراحی این نرم افزار بستری برای ارائه گزارش های مختلف به صورت سیستمی فراهم آورده است.

 

رئیس اداره پیگیری مطالبات مالی از دستگاههای دولتی شهرداری مشهد عنوان کرد: در حال حاضر 1149 پرونده، به همراه اطلاعات شناسایی شده در سال های 97، 98 و 99 در برنامه مذکور درج و پیاده سازی شده است.

کد خبر 1028892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha