حوزه علمیه در رشد، تعالی دینی و اخلاقی جامعه نقش بسزایی دارد

حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به نقش حوزه در رشد، تعالی دینی و اخلاقی جامعه، گفت: در این راستا باید طلابی با اخلاق و کارآمد تربیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(30بهمن) در دیدار با معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: تربیت طلبه با اخلاق و کارآمد رسالت خطیر حوزه علمیه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت اساتید باید طلابی تربیت شود که بتوانند در عرصه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کرده و به مردم خدمت کنند.

 

وی به نقش حوزه علمیه در رشد و تعالی دینی و اخلاقی جامعه اشاره کرد و ادامه داد: تربیت یافتگان حوزه علمیه باید بتوانند نقش هدایتگری خود را در جامعه ایفا نمایند.

 

حجت الاسلام قدرتی به پذیرش حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: در این راستا همکاری لازم بری اطلاع رسانی از نحوه پذیرش حوزه علمیه در جامعه صورت می گیرد.

 

وی بیان داشت: در مراحل پذیرش طلبه حوزه علمیه در کنار به گزینی و شایسته گزینی باید به این نکته توجه داشته باشد که متقاضیان ورود به حوزه علمیه به این یقین برسند با تحصیل در حوزه برای هدایت جامعه مؤثر و کارآمد خواهند بود.

 

کد خبر 1028916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha